środa, 29 stycznia 2014

Aranżacje, które pomogą w urządzaniu kuchni.

Kilka tygodni temu zdecydowaliśmy się na remont kuchni i wcieliliśmy nasz plan w życie – wybraliśmy nową kuchenkę mikrofalową i profesjonalny ekspres do kawy, ale z kilkoma rzeczami mieliśmy spory kłopot – nie mieliśmy pojęcia, jakie meble wybrać. Przeglądałam różne czasopisma oraz strony w sieci o wyposażeniu kuchni, aż w końcu trafiłam na interesujące zdjęcia na http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. W galerii zobaczyłam co jest obecnie na topie – postawiłam na tradycjonalną kuchnię, ale zamówiłam parę interesujących dodatków, które podpatrzyłam w galerii. Nowe meble sprawiły, że dzisiaj wszystkie przyrządy są na swoim miejscu i o wiele milej gotuje się. Remont to był strzał w dziesiątkę!
Zdj.: DMJ Meble

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz